Mitel

Mitel verbindt u met de wereld!

Mitel ontwikkelt en verkoopt innovatieve en geïntegreerde communicatie- oplossingen speciaal toegesneden op de wensen van de gebruikers. Mitel richt zich hiermee, tot buiten zijn productassortiment, op open standaards, moderne IP-gebaseerde maar ook op traditioneel analoge en digitale communicatie. Unified Communicaties en mobiele oplossingen ronden de portfolio perfect af en maken het u mogelijk het communicatiesysteem geheel naar eigen inzicht aan te passen aan uw zakelijke behoeften.

VoIP

De hoofdpunten van integratie-oplossingen en het gebruikt van VoIP-systemen zijn dat ze de kosten kunnen verminderen, productiviteit en flexibiliteit verhogen en veel mogelijkheden bieden voor het verbeteren van de klantenservice. Voor gesprekken die via het eigen bedrijfsnetwerk worden gevoerd, zijn er geen extra kosten. De kosten voor het verzorgen en onderhouden van de communicatiestructuur zijn ook lager. Combinaties van IT- en communicatiesystemen binnen een bedrijf verbeteren de dagelijkse, zakelijke praktijken en zorgen ervoor dat iedereen kan profiteren van alle voordelen die IP-technologie heeft te bieden.

De belangrijkste kwaliteiten van Mitel

Mitel levert wereldwijd communicatiesystemen die tegemoetkomen aan de behoeften van kleine, middelgrote en grote ondernemingen. De basis van ons succes zijn innovaties, een uitgebreid productassortiment en jarenlange ervaring.

Ons speerpunt zijn oplossingen die vrijheid en flexibiliteit bieden dankzij een open architectuur. Ons doel is onze klanten zo goed mogelijk te ondersteunen in hun dagelijkse communicatie en ze te helpen effectievere processen te verkrijgen.

Mobiele oplossingen

De Mitel oplossingen stimuleren mobiliteit en beter teamwork. SIP DECT, WLAN-oplossingen, netwerkapplicaties en vooral de integratie met mobiele telefoons waarborgen de bereikbaarheid van mensen via het medium dat zij prefereren - zowel binnen als buiten het bedrijf. FMC-oplossingen (Fixed Mobile Convergence), en in het bijzonder Aastra Mobile Client (AMC), bieden medewerkers de mogelijkheid om hun mobiele telefoon te integreren in het bedrijfsnetwerk en om te fungeren als een interne gebruiker, zelfs als ze ver van het bedrijf zijn. Alle oproepen kunnen worden gerouteerd vanaf en naar mobiele en vaste telefoons, zonder dat het nummer van de mobiele telefoon wordt weergegeven tijdens de overschakeling naar het mobiele nummer. Mobiele oplossingen vormen een belangrijk onderdeel van de Unified & Collaborative Communications-portfolio van Aastra.

Unified & Collaborative Communications

In de Unified Communications-oplossingen van Aastra worden diverse IP-gebaseerde communicatieservices en applicaties, zoals VoIP, e-mail, voicemail, fax, video enz. geïntegreerd als een oplossingspakket. De geïntegreerde werkomgeving kan worden gebruikt met mobiele en pc-gebaseerde terminals of met een contactcentrumapplicatie. Daarnaast kunnen praktische functies zoals aanwezigheidsbeheer worden opgenomen. Dit verzekert, bijvoorbeeld, dat medewerkers bereikbaar zijn en dat oproepen automatisch worden doorgeschakeld via diverse communicatiekanalen.

Open standaards

Mitel heeft zich bij de ontwikkeling van zijn producten altijd gericht op open standaards. Dit leidt tot een betere compatibiliteit en meer flexibele oplossingen. Dankzij het gebruik van open standaards en open interfaces zoals SIP, XML, LDAP of Aastra Webservices kan communicatie eenvoudig worden geïntegreerd in bestaande zakelijke processen en worden flexibele, intuïtieve oplossingen gecreëerd.